T: 06 52 166 156

Koop Lenstra makelaars Redesign gehele huisstijl

Koop Lenstra Makelaars had een verouderde corporate identity.
Het bedrijf is een vaste waarde in de regio en bestaat ruim 30 jaar. Voor de nieuwe identiteit worden de woorden fris, modern en eigentijds aangereikt. Zet Koop Lenstra weer op de kaart.
Dit hebben wij gedaan met een nieuwe slogan Samen Deuren Openen. Het logo heeft een restyling ondergaan.

Restyling logo
Kernwoorden: Fris, modern, eigentijds.

  • het oude toren symbool is herkenning. Jarenlange ervaring en logo gooi je niet zomaar weg.
  • een nieuw torentje, meer gestyleerd
  • de K en L zijn in het toren beeldmerk toegevoegd
  • met een een kleine schreef heeft het lettertype connectie met het toren beeldmerk
  • een logo compact van vorm zodat het op alle uitingen hetzelfde beeld zal behouden
  • door de kleuren Groen en Taupe onderscheiden we Koop Lenstra van collega’s

Creëer een huisstijl binnen een afgebakend stramien.
De nieuwe huisstijl moest kunnen opgenomen worden in het bestaande CRM systeem. Wij hebben de richtlijnen opgevraagd welke de basis zijn van de nieuwe huisstijl. Voor de Visites is er gekozen om de medewerkers af te beelden voor meer toegangkelijkheid en herkenning.

Luxe Qualis verkoopbrochure
Koop Lenstra Makelaars gebruikt Qualis om onroerend goed in het hogere segment te promoten. Hiervoor is een luxe brochure uitgewerkt die uitgereikt kan worden na een bezichtinging of aanvraag. Binnen deze beknopte brochure de belangrijkste Features, Facts en Figures.

Luxe presentatiemap en persoonlijke sleutelhanger
Alle documenten netjes verpakt in een stevige map voorzien van visitekaartje. Luxe afgewerkt met mat laminaat en spot-uv lak waardoor alle diciplines van Koop Lenstra Makelaars subtiel worden gepromoot.

De sleutels van een nieuwe woning worden vengezeld met een kaartje met sleutelring. Op het kaartje een persoonlijke boodschap van de makelaar.

Relatiegeschenk en Goodies
Bij verkoop of verhuur een attentie om het begeleidingstraject af te sluiten. Wijn met een ice-bag.
Algemene promotiematerialen voor veel doeleinden: papieren draagtassen, flesjes water, pepermunt en dextro, pennen en een handige liniaal.